30 Ekim 2010 Cumartesi

Arkamda Ejderha var evet...

Şimdi ve çocukken..Her türlü fantastik yaratığa inandım..Var olduklarınada hala inanıyorum..Yok FRP çok fazla oynamadım ama Blizzard'ın dünyasında vakit harcamışlığım var :)) Neyse biz bir göz atalım neler olduğuna


Ağzım açık bakmıştım bu ejderhaya..Anneme defalarca sorduğumu hatırlıyorum, annem onun Çindeki boş bira şişelerinden inşaa edildiğini söylemişti..Evet şimdi tekrar bakıyorum onlar gerçekten bira şişeleri! Burası Çinin Shandong bölgesinde bulunan Quingdao şehri..Çincede quing-yeşil dao-ada anlamına gelir.



Çinin yaşanılası şehirlerinin arasında 7. sırayı almaktadır. 8milyon nüfusa sahip şehir aynı zamanda Tsingtao bira fabrikasıyla tanınmıştır. Bu şehirde her yıl bira festivalleride düzenlenmektedir.

Şehir mimarisinde Alman ve Çin yapılarının uyumlu karışımı göze çarpmaktadır.






Çinin önemli liman kentlerinden biri olan Quingdao her yıl turistleri kendisine çekmektedir. Benim gibi değişik mutfaklara merakı olan arkadaşlar bu sahil kentinde deniz hıyarı, köpek balığı yüzgeci çorbası, kalamar, karides, istridye, deniz salyangozu gibi pek çok deniz canlısının tadına bakabilir:) Neredeyse şehirdeki tüm otellerde taze deniz ürünü bulmak mümkün..


Gerçek olmadığı için mutluyum!

Dipnot: Şimdi gazetede gördüm metroyu su basmış..Mühendisler düşünememiş demekki..Yüzümü kara çıkardınız!!

2 yorum:

  1. ayyy ne kadar da güzelll yaa :) yerinde olmak isterdim :)

    YanıtlaSil
  2. :)) Bana hatırlat, bir ton tuhaf resmim war böyle, koyarım senin için. Buralara gemiyle gittim ben 6 ay sürüyordu sabır imtahanı ;)

    YanıtlaSil