1 Kasım 2010 Pazartesi

LODOS BALIĞI GİBİYİM

Fotoğrafa bakıcak olursak macroda çekim yapma konusunda sorun yaşadığım bariz..Çok güzel bir resim olabilirdi ama beceremedim işte..

Pancratium maritimum (Kum zambağı) Bütün akdeniz kıyılarında ve Karadenizin kıyılarında yetişen harika bir çiçek..Çiçek açtıklarını sadece ağustos ve ekim ayları arasında görebilirsiniz..
Sahil alanlarında hızlı bir betonlaşma süreci yaşandığı için bu çiçek tehlike altındadır. Türkiye dışına çıkarılması suçtur..
Sahile indiğimde zambaklara hayretle baktım.Kumun içinden olanca güzelliğiyle çıkmış, rüzgarın etkisiyle hafifçe sallanıyorlardı..



Ayak izinin sahibi köpekgiller familyasından..Ancak gerçekten bir köpeğe ait olmak için fazlaca büyük, kuş gözlem ekibinin kaybolan yarısının bu hayvan tarafından yenmediğini umut ettik..Neyse 200 metre sonra kendilerini bulduk..Farklı bir yoldan gitmişlerdi gözlem evine..

.........

Tür tayinini sonraya bırakıyorum..
Bugün gerçekten keyifsizim..Bildiğiniz Lodos balığı gibi bakıyorum!! Bir kaç gün bağlantım olmayacak, nakil yaptıramadım..
Şimdilik bu resimlerle idare edin, çok daha güzellerini koyucam :)
Mutlu haftalar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder