23 Ekim 2010 Cumartesi

Kalabalıkta fuar gezmek..

Sabah gidecektim hayvan fuarına ama maalesef öğleden sonraya sarktı. Tahmin edeceğiniz üzere büyük şehirlerde h.sonu dışarı çıkmak büyük cesaret. Trafik milim milim ilerliyor..Sabır imtahanı gibi bir şey. Neyse biraz uzun süren bir yolculuktan sonra istediğim yere ulaştım kuzenimle.. Fuar her zamanki halinde yarı kalabalık-yarı sakin ama her zaman yeşil :) Önce dikkatimi çeken hayvanlara kısaca bir göz atalım..Daha sora nacizane yorumlarıma geçeceğim!


 Akvaryum severler için Discus lar.. Çok narin balıklardır, su sıcaklığı ve pH değişimlerine karşı oldukça hassas bir tür.


Ödüllü güvercinler..Açıkçası hangi türlerin melezlenmesiyle elde edilmiş bilemiyorum ama çok sevimliler..Üzerlerine ''BENİM OLUN'' diyerek hamle yaptım, tabikide hayvanların sahibi çokta memnun olmadı davranışım karşısında..


Fuar fazla kalabalık, her yerden spot ışıkları fışkırıyor, gürültü çok fazla. Bütün bu kargaşada hayvanlar tedirgin oluyor. Açıkçası onlar için hiç ama hiç uygun bir ortam değil. Bu sene nedense çok fazla hayvan çeşidinede yer verilmemiş. Balıklar, kediler, köpekler ve bir kaç çeşit kuş..Çok az sürüngen vardı. Eklem bacaklı hiç göremedim. Standlarda daha çok yem ve aksesuar satışına ağırlık verilmiş.






Evet arkadaşlar! Hayvanın başı ve sonu belli değil ama şu an gördüğünüz yer hayvanın baş tarafı, kendiside öünü göremiyor zaten..



Her türlü ürünü düşünmüşler açıkçası..Pazar günü akşam bitiyor bu arada. Küçük dostlarımız için bir şeylere ihtiyacınız varsa eğer ziyaret edin derim.


Mutlu haftasonları..

2 yorum:

  1. güvercnler cok tatlı ama

    YanıtlaSil
  2. dün haberlerde wardı, tanesi 20 milyarmış ve Osmanlı zamanında sadece padişah bu güvercini yetiştirebilirmiş..

    YanıtlaSil