28 Ekim 2010 Perşembe

Çıkıp gidiyorum..Asabım bozuldu!

Eh kafam bozuk biraz bugün..Çok yağmur yedim, hazırlıksız yakalandm üstelik..Metro çıkışında annemin  Çok yağmur yağıyor Metronun girişinde daha bir sorun yok, fazla su birikmiyor lafına ukalaca e mazgal var mühendisler ona göre yapmıştır anne derken bi baktım önümde şelaleler akıyor..Ne harika diye düşündüm..Fazlasıyla ıslandım..Kabahati yağmura bulmasam? Berekettir yağmur, toprak yıkanmalı..Doğanın ihtiyacı var. 



Belkide çok fazla Doom metal dinlediğim içinde canım sıkılmıştır..Merak eden için limeware ın kenarında köşesinde kalmış Dark Suns diye bi grup buldum tracklistte çevirip duruyorum..
Doom metalden daha bunaltıcı bişe varsa hayatta oda Mehmet Ali Birandın sunduğu anahaber bülteni ve hemen ardından başlayan Fatma Gülün suçudur efendim..Emolar yırtmasın kendini boşuna..Hemen bir haber izlesinler ardından bi kaç dizi  çaktılarmı TEMİZ!!
Hemen asmayın yüzünüzü ne anlatıyor bu kız diye..BULDUM!!


Aklıma birşey de gelmiyor yapacak, tez bitti ..Ben sokakta gezerken hala ''eve gidip tez yazmalıyım!'' diyebiliyorum..Aaaa evet şimdi hatırladım ALES, ÜDS, KPSS,KPDS, DGS, açılımlarından bile emin olmadığım bir dizi sınav tarihleride yaklaşıyor! Haberiniz ola!
Anlam karmaşası içinde boğuluyorum! Ömrümü yediniz! Çılgınlar gibi sınavlara giriyoruz..Evde iskambil destesi kadar sınav sonuç belgesi var! 3 yıl mı ne oldu ALES 'in geçerlilik süresi..Kulaklarımdan dumanlar çıkıyor istemeden, matematik disiplininden gelmiyorum ben..Bana matematik sorusu soruyorsunuz..Gidin matematikçilere sorun..Senelerdir de düzenleme adına hiçbir şey yapılmadı..Siz anca LES i ALES yapın 2 bölüme ayırın..

İsmi daha şık olsun, havalı olsun..Sonra sonra bu kadar öğrenci doktora diye paralanıyor..Siz onlara kadro verebiliyormusunuz? Acilen yeni bir düzenleme yapılmalı..Eksik olmasınlar Yüksek lisans öğrencilerinin odası dersane etütü sanki!! Adam havuz problemi çözüyor..Araştırma yapması gerekiyor! Test çözmek hiç birimize birşey katmıyor!
Eğitim sistemimiz sanki itilaf devletleri tarafından hazırlanmış gibi! Sevr yine! İşkence edelim Türk gençlerine, bellerini doğrultamasınlar sınavdan testten, sadece doğru şıkkı işaretleyen zombilere dönüşsünler, düşünmesinler! Muhakeme edemesinler! Bizde uğraşmadan istediğimizi alalım..
Okulları bitincede işsiz kalsınlarki napcaklarını bilemesinler..Bak bak kuzenim yanımda tuhaf bişiler söylüyor YGS dedi bide LYS! Günlerdir etütte tathta sıralarda oturuyor..Eve gelince kanepe gördüğü için seviniyor! Rahat edecekmiş yumuşak koltukta öyle diyor..



Evet bu yüzden huzursuzum!! Keyfimi kaçırdınız! Yıllarımı verdiğim okulda kadro problemi yüzünden doktora yapma konusunda tereddütlerim var..Üstelik ayaklarımda çok ıslandı..

3 yorum:

  1. pekala, neresi burası? süpermiş :)

    YanıtlaSil
  2. adananın güneyi, Tuzla..oranın denizi:) Gayet güzel bir yer denize girmek için ama 0 işletmecilik..Daha bakımlı bir yer olabilirdi..

    YanıtlaSil
  3. vala benimde çıkıp gidesim şu resimde gördüğüm dalgalarla buluşasım var...

    YanıtlaSil